sobota, 5 grudnia 2015

Boston - Aquarium!

Ostatnio wybrałam się do New England Aquarium w Bostonie, żeby miło spędzić niedzielę. Nie spodziewałam się niczego specjalnego a jednak zostałam miło zaskoczono, bo różnorodność zwierząt, które mogłam tam zobaczyć mnie przerosła. Ale nie ma co długo o tym pisać, wystarczy, że wstawię mnóstwo zdjęć z tego miejsca.

   


 












 












 
rozgwiazda taka miła w dotyku :D



 

 

 

 

 



  

















 

płaszczki do pogłaskania :)

a tu parę filmów:



















I to by było na tyle. Mi się bardzo podobało, a Wy co myślicie? 




3 komentarze:

  1. ahhh uwielbiam takie miejsca

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podoba :) Powodzenia
    www.paulaintheusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam się podoba ;) Ja uwielbiam oglądać przyrodę więc musiałam tam zawitać ;)

    OdpowiedzUsuń