niedziela, 8 listopada 2015

Wycieczka do Nowego Jorku!

New York - here I come! :) Wycieczkę można było wykupić u organizatorów naszego szkolenia. Zabrali nas dwoma autokarami i głównie z autokarów zwiedzałyśmy Nowy Jork. Nie trafiłam najlepiej bo nasza wycieczka rozpoczęła się po zachodzie słońca, więc mimo że widziałam wiele rzeczy przez okno, nie mogłam ich uwiecznić na zdjęciach (zwłaszcza że autokar się trząsł i do tego mój aparat w telefonie nie należy do najlepszych). Ale co widziałam i nasłuchałam się o tych miejscach to moje ;) Mieliśmy trzy przystanki, na których pozwolili nam wysiąść z autokaru i porobić trochę zdjęć na zewnątrz. Pierwszym z nich był 9/11 Memorial, drugim Rockefeller Centre a trzecim Times Square (tu dostaliśmy godzinę wolnego).

Nowy Jork jest cudny! Wspaniale było znaleźć się w miejscu znanym z tak wielu filmów, seriali czy wydarzeń i kojarzonym z tak wieloma gwiazdami. Największym szokiem był ruch drogowy - crazy! każdy jedzie jak chce a ludzie wchodzą właściwie pod koła, nie patrząc NA NIC! A kierowcy wydzierają się i na przechodniów i na siebie nawzajem, a klaksony słyszy się co chwilę. Drugą rzeczą, być może jeszcze większą niż sam ruch drogowy była wielkość budynków tego miasta. Niektórych nie potrafiłam objąć wzrokiem, nie mieściły się na większości zdjęć więc musiałam nagrać filmiki. Czułam się taka malutka przy tym milionie drapaczy chmur. Wrażenie nie do opisania, tam po prostu trzeba być żeby to poczuć! No dobra, wrzucam zdjęcia i filmiki z mojej wycieczki do Nowego Jorku.









































Budynki były tak ogromne!!!




The One World Observatory








The 9/11 Memorial



The Rockefeller Center




Times Square #1



Times Square #2


Times Square #3


Times Square #4

2 komentarze: