czwartek, 24 września 2015

Kim jestem?

Witajcie! Mam na imię Sylwia (wiem, nikt po nazwie bloga by się przecież nie domyślił ;) ), urodziłam się w grudniu '91 roku i pochodzę z małej miejscowości znajdującej się w województwie podlaskim. W lipcu 2015 roku skończyłam studia na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie otrzymałam tytuł magistra psychologii. Psychologia od zawsze mnie interesowała i fascynowała, jednak poza nią mam jeszcze inne zainteresowania i to o nich będzie ten blog :) 

Co znajdziesz na moim blogu?


Przede wszystkim chcę aby ten blog był podróżą, na którą zabiorę Cię ze sobą! Będziemy wspólnie zwiedzać piękne miejsca w USA, a być może zajrzymy też w inne zakątki świata ;) Uwielbiam podróżować i poznawać nowe kultury, spotykać ludzi z zupełnie innymi poglądami na świat. Jestem przekonana, że podróżowanie to cudowny sposób na poszerzanie własnych horyzontów myślowych. Zapraszam Cię więc do wspólnego poznawania świata, który zwiedzisz ze mną nie ruszając się nawet z kanapy. Ten blog będzie zawierał głównie zdjęcia z miejsc, które odwiedzę, ale czasem postaram się też coś od siebie naskrobać :)

Mój blog będzie pewnego rodzaju pamiętnikiem, do którego miło będzie w każdej chwili zajrzeć aby przypomnieć sobie wyjątkowe chwile. Niemniej jednak jestem ciekawa Twojej reakcji na moje wpisy, dlatego zapraszam do komentowania postów oraz kontaktu osobistego ze mną przez media społecznościowe lub meilowo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz