niedziela, 8 listopada 2015

Podróż do USA

Hejo! Dawno mnie nie było ale oto jestem i dzisiaj mam chwilkę wolnego czasu więc piszę :) Mijający tydzień był bardzo intensywny, działo się bardzo dużo nowych rzeczy, które chyba dopiero do mnie docierają (jak np. wycieczka po Times Square, woooooow!). Ale przejdę do samych zdjęć, które opowiedzą o mojej podróży do Stanów i szkoleniu, które odbyło się w hotelu w New Jersey (oddzielny post).





Jeszcze przed wylotem, na lotnisku w Warszawie rzucił mi się w oczy ten fortepian z zaskakującym napisem "Boston" ;) przypadek? Nie sądzę! (moja host family mieszka pod Bostonem).


Pierwszy lot był dosyć krótki - Warszawa - Bruksela. Niestety nasz samolot przez bardzo długi czas nie mógł wystartować ze względu na warunki pogodowe w Brukseli, więc już w pierwszym samolocie zaczął się stres. Przez opóźnienie pierwszego lotu musiałyśmy przebiec przez całe lotnisko w Brukseli żeby zdążyć na drugi lot (między jednym a drugim miałyśmy tylko 1h 20min, a przez opóźnienie ten czas zmniejszył się chyba do 20 minut). Na szczęście zdążyłyśmy, chyba w ostatniej chwili! Bo jak tylko wpadłyśmy do samolotu (leciałam z dwoma innymi Polkami), drzwi się zamknęły i po chwili wystartowaliśmy.



Mój drugi lot trwał ponad 8 godzin i na pokładzie mieliśmy zapewnione jedzonko!! :D najpierw dostaliśmy snacki czyli zdjęcie nr 1., potem lunch (kurczak z ryżem w sosie curry, dwoma ziemniakami, marchewką i groszkiem, do tego oddzielnie sałatka z kaszy i sałaty z przyprawami do której była bułka i kawałek masła), później przyszedł czas na deser (lody miodowo-imbirowe!!!) a na koniec jeszcze ciepła kanapka z serem i indykiem. Do każdego dania i między daniami można było wybrać sobie coś do picia (kawa, herbata, sok, woda, cola...). No cóż, głodna nie byłam :)



A podczas lotu? Poza jedzeniem :D, można było obejrzeć różne filmy, TV show, posłuchać muzyki, pograć (dla dzieci raczej) albo pooglądać swoje położenie na mapie. 




A tutaj widok z lotu nad oceanem :)

 
I wlot do Stanów Zjednoczonych :D Yaaaaay! I am here!!! :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz