niedziela, 1 listopada 2015

Pre-Departure Project (post jeszcze przed wylotem)

Czas nieubłaganie ucieka a mój projekt jeszcze nie zrobiony! Pozostało mi jeszcze pare dni do wylotu, więc myślę, że to najwyższy czas na skreślenie tego punktu z mojej listy rzeczy do zrobienia i wykonanie projektu. Według wytycznych, które otrzymałam powinnam poświęcić na ten projekt co najmniej 8h i wykonać go według podanego wzoru. Z tego co przeczytałam, projekty będą sprawdzane i oceniane na Orientation Training a potem mają to być prezenty dla naszej Host Family, ale dowiedziałam się też, że niektóre dziewczyny nie wręczają tych prezentacji swoim rodzinom a same rodziny po otrzymaniu projektu rzucają go w kąt i nigdy więcej do niego nie zaglądają. Z tego powodu zapewne nie ma się co stresować ale mimo wszystko wolałabym zrobić swój projekt porządnie ;)

Ok, to do dzieła! Pochwalę się co mi wyszło później ;)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No dobra, projekt skończony :D pokażę Wam parę stron:






Tadaam! 


Jako że nie mam za dużo czasu, bo już dzisiaj jadę do Warszawy, żeby jutro o 3 rano wyruszyć na lotnisko, nie będę się dużo rozpisywać - wstawię jeszcze zdjęcie moich prezentów dla Host Family :) Mam nadzieję, że im się spodobają!



Kolejny post będzie już prawdopodobnie ze Stanów, aaaa, nie mogę się doczekać! :D Opiszę w nim jak wyglądał mój lot i jak jest na szkoleniu w NY :) 


*** Let the adventure BEGIN! :D ***



5 komentarzy:

  1. Hej ;) Również lecę w okolice Bostonu (30.11 mam wylot) i mam problem z prezentami. Co znajdowało się w twoich prezentach? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a gdzie dokładnie lecisz? :)

    Jeśli chodzi o prezenty to moi hości dostali wspólny prezent (album o Polsce, małą żubrówkę, torcik wedlowski, magnesy na lodówke z mojej miejscowości), a dziewczynki dostały każda po woreczku z prezentami (w każdym był breloczek z napisem Poland, laleczka gliniana przedstawiająca postać aniołka w polskim ludowym stroju, gumki/spinki do włosów, naklejki takie wypukłe z sówkami, bransoletka z bursztynkami, czekolada Wedla, batonik wedlowski z nadzieniem, żelki i pare krówek) no i niewielki prezent dla mojej poprzedniczki (czekolada Wedla i bransoletka z bursztynów). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, lecę do Winchesteru :) ooo, super prezenty!!

      Usuń